Referat
Styremøte i Holmestrand bridgeklubb
Tid: 27.5.2022
Sted: Østbygdaveien 49
Involverte: Bjørn, Einar, Anne, Ann Kristin og Ludvig(referent)
Forfall: Jan Ingar og Odd
1. Godkjenning av referat fra styremøtet 19. januar
Referatet ble godkjent
2. Opplegg for sommer-bridge fra 10. mai
Det blir sommerbridge på Borgen fra 10. mai. Bjørn er låseansvarlig og ansvarlig for kjøringen av Ruter/turneringsledelse og skaffer vikar når han skal ha ferie.
Ludvig jobber med å finne en som kan ta ansvaret for innkjøp til og drift av kaffe- og pølse-kafeen vår.
3. Planlegging av "bridgens dag" lørdag 3. september v/arbeidsgruppa
Vi vil bruke markeringen 3. september til å være synlig med flest mulig av klubbens medlemmer på de stedene i kommunen flest folk ferdes denne lørdagen.
Oppgaven er å få interesserte folk til å komme på introduksjonsmøte i Sande kommunelokale eller annet egnet lokale kommende torsdag 8. september. I dette introduksjonsmøtet gis en innføring i Lynbridge og vi lodder interessen for å delta på et helgekurs i Minibridge senere i måneden. Videre opplegg er å etablere et tilbud på klubbkveldene med spilling for folk som ønsker å komme sammen å bruke kunnskapen de har fått på kurset i Minibridge. Innholdet i dette må avstemmes med antallet som deltar og hvordan deltakerne ønsker opplegget.
Arbeidsgruppa skal ha et arbeidsmøte til hvor oppgaver fordeles. Vi må også ha et møte med medlemmene i klubben som forberedelse til aktivitetene 3. september og etterpå.
4. Terminliste høsten 2022
Vi gjennomfører høstsesongen på samme måte som tidligere år med Høstturnering, Konnerudkampen, Adventsturnering og enkeltkvelder/simultan/MP-treff der det passer. Det er Konnerud sin tur til å arrangere vår årlige turnering. Vi har fått mange tilbakemeldinger på at deres klubblokale egnet seg dårlig med så mange deltakere som det er i klubbkampen. Jan Ingar spør Konnerud om de foretrekker å arrangere kampen hos seg eller kan tenke seg å gjennomføre i Kommunelokalet.
5. Eventuelt
Sommerfesten blir hos Anne lørdag 11. juni kl. 14. Anne sørger for innkjøp og mannskap til å forberede mat og drikke. Ludvig sørger for invitasjon og påmelding